مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

مدیرعامل شرکت تولیدکننده اولین تبلت ایرانی گفت: تبلت «دیمو» با جدیدترین فناوری روز دنیا در کشور تا پایان خرداد ماه تولید و عرضه می شوند.

 

رضا مریداوی گفت: تبلت های «دیمو» اولین تبلت های ایرانی در سطح کشور خواهند بود که با بهره گیری از سرمایه ایرانی و کار ایرانی تا پایان ماه جاری عرضه می شوند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

در تصاویری که در سایت ۹to5mac از طریق شرکت uBreakiFix به دست آنها رسیده است آیفون بعدی اپل تغییرات زیادی نسبت به آیفون۴s خواهد داشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

گوشیOptimus L7  ال جی که از گوشی های سریL  ال جی می باشد، ‌از این هفته به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند علی رغم طراحی و ظاهر اسپرت خود،‌ از صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی برخوردار بوده و دارای نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید می باشد.

9c42ca6d96c04559ef67c4a557d6f03e گوشی جدید و متفاوت ال جی + عکس


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

ماجرای که به تازگی اتفاق افتاده، راه اندازی وبلاگی با ادعای فاش کردن اطلاعات ۳ میلیون کارت حساب ۲۸ بانک ایرانی است. به گفته سایت بورس نیوز، این وبلاگ توسط مدیر سابق واحد نرم افزار یکی از شرکت های طرف قرارداد بانک ها در تولید نرم افزارهای کارت خوان و فروشگاهی و بانکداری الکترونیک  راه اندازی شده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

همانگونه که احتمالا بارها شنیده‌اید اپل در آیپد جدید خود از صفحه نمایش رتینا با رزولوشن بسیار بالا استفاده کرده است. اپل تلاش کرد از فلسفه خود در آیفون 4 مبنی بر آنکه پیکسل‌های تصویر آنقدر کوچک باشند که از نگاه کاربران قابل تمایز نباشند در آیپد نسل جدید هم استفاده کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

با اینکه فیس بوک حساسیت زیادی روی درز اطلاعات دارد، اما هزینه تبلیغات در یکی از صفحات آن به وب سایت های خبری درز پیدا کرده است.




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

اطلاعات و تصاویری از سامسونگ Galaxy S III به منابع خبری درز کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

چند وقت پیش وبلاگ جهانی نوکیا در یک نظرسنجی از کاربران پرسید کجاها بیشتر با موبایل بازی می‌کنند. نتایج به دست آمده کمی تعجب‌آور بود، زیرا نشان داد که بازی‌های موبایل قبل از خواب، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

از ماه ها قبل شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

[تصویر:  69723_559.jpg]



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 گوگل با ترکیب خدمات بخش سرگرمی های خود، Google Play را راه اندازی کرده است. سخنگوی گوگل این خدمات جدید را یک تکامل برای اندروید مارکت دانسته و اعلام کرده است Google Play تمام خدمات سرگرم کننده این شرکت را تحت پوشش قرار میدهد که شامل اندروید مارکت، Google Music  و Google eBookStore است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد